torsdag, december 11, 2008

HEMLIGT

Så otroligt mycket hemlighetsmakeri såhär innan jul har gjort att jg producerat en del, slängt en del och blivit RIKTIGT nöjd med en del. För tillfället har jag inte mer än ett litet kort att visa upp utan att röja någon överraskning.

En del shopping har anlänt i brevlådan de senaste dagarna och jag inväntar ännu en del mer.


Inköpt som anlänt:

*Underbara pepparkakepapper och 2 pepparkaksstämplar från Forma Hantverk

*Ett 25-tal papper i stakra färger från Jommas (inte alls likt mig)

*23 Pro mmarker pennor i alla möjliga färger. Dessa var begagnade men i väldigt fint skick

* Ett 8x8 Cosmo Cricket julblock med en massa fina papper

*Adirondack stämpeldyna Svart

* 6 BIA spiraler

* En diger påse från Brunkullan med bla: half pint album, shimmer mist, ett 10-tal papper, vita Primablommor som jag bara älskar mm....

*Ett 40-tal Cardstock

* 4 rullar Biltematape... ;)


Inköpt som jag väntar på:

*En ROSA BIA!!!!!!
* Ett 50-tal blandade mönstrade papper


Återkommer med bilder på shoppingen så snart Js rum är färdigstädat och näsan rensad från damm.

1 kommentar:

linaliten sa...

Vilket fint julkort du gjort vännen! :)
Önskar att jag var lika produktiv som du, men jag lyckades faktiskt scrappa två 12*6 igår kväll. Väldigt enkla förvisso, men jag scrappade iaf! :)