fredag, april 03, 2009

Promarkerboken snart komplett!

Efter att det under den senaste veckan landat en hel del PROmarkers i min brevlåda har boken idag nästan kompletterats. Skriver in färgerna jag saknar ifall att någon känner för att skicka mig en dublett, sälja en penna eller helt enkelt tycker att jag förtjänar en påskpresent!

Röd serie: Komplett
Orange serie: Bright Orange
Brun serie: Burnt Umber, Henna, Umber
Gul serie: Mustard
Grön serie: Emerald, Green, Holly, Marsh Green, Moss, Olive Green
Blå serie: Cyan, French Navy, Marine, Prussian, Royal Blue
Lila serie: Aubergin, Lavender, Spice
Grå serie: Black, Cool Grey 1+2+4, Ice Grey 2+3+4+5, Slate, Warm Grey 2+4

30 pennor saknas nu för att samlingen ska bli komplett, sen är det 2-3 som kanske måste bytas ut men sen är jag nöjd! Skulle vara skojj att ha alla!

Inga kommentarer: