tisdag, januari 06, 2009

Ett långt pysseluppehåll

Oj vad tiden har rusat iväg. Gott nytt på er alla läsare därute. Eftersom vi har haft folk hos oss konstant 23/12 1008 - 4/1 2009 så har pysslingen verkligen blivit lidande. Däremot har jag varit ganska ihärdig med kameran och scrapmotiven är nu rätt så många. På fredag får jag mormors lilla fotoskrivare hit så då ska jag väl börja printa en del och få ner dem på ett cardstock tillsammans med lite mönstrat och en massa dekorationer är det tänkt. Till helgen ska jag även träffa mina pysseltjejer en stund för lite tjatter och ännu mindre pyssel.. ;)
Har shoppat friskt de senaste dagarna och har ett antal paket på väg in och jag kommer knappt ihåg vad något av dem innehåller.. ;)

Julen var i alla fall skönt. Den firades på hemmaplan med min sida av släkten + svärmor. Nyår firades hos svärfar med en brinnande jättebomb....

Inga kommentarer: