fredag, januari 23, 2009

Kreativitet i plånboken..... Beroende på hur man ser på det...

Den senaste veckan har jag inte hunnit sitta ner och pyssla så mycket, några timmar i syrummet har det blivit men det får vi återkomma till när projektet är klart. Annars har jag spenderat den mesta tiden på shopping... Men egentligen hobby nummer ett... ;)


Dagens tur till Brunkullan var givande.. Lite väl givande... Jag skulle dit och hämta ut ett paket med saker jag köpt för flera veckor sedan men kom hem med MYCKET mer..... Nåja, man lever ju bara en gång och om den dagen skulle råka vara på lönedag är det väl lika bra att passa på.. ;)





Tidigare i veckan var jag och Ann S till Sundsvall och kom hem med rätt så mycket, här följer en bråkdel......





Så skojj med ny jacka... Tillhörande byxa, mössa och vantar inte med på bild....

Vintern 2009-2010 avklarad vad det gäller kläder. Denna varma overall och jackan som ej är med på bild tillsammans med ännu en mössa samt ett par hanskar till ska väl kunna hålla killen varm?

Inga kommentarer: