måndag, mars 02, 2009

Lång inspirerande helg till havs

Så var jag hemma från mitt äventyr igen. Tänk att en helg kan gå så fort.

Hade trott att jag skulle komma hem med massor av inspiration och utvilad skulle jag vara med. *KISS MY ASS* säger jag bara. Jag är helt slut, skallen ät urblåst och tankarna bara snurrar. Kanske blir det bättre efter Onsdag, den som lever får se.

Vi ade det i alla fall jättemysigt och jag tror att det gav mig dubbelt så mcket att åka ensam som om jag hade åkt med någon jag kände innan. Behovet av nya kontakter blir helt annorlunda.

Kurserna var roliga och gav en del nya glimtar här och där och shoppingen i Kiel tyckte jag naturligtvis om.

Eftersom allt jag åstadkom på båten fortfarande är nerpackat återkommer jag med det vid senare tillfälle, just nu får ni nöja er med Ts present, en dekorerad ask (skulle vara en bandask) full med skolkritor (1 kg).

Älskade färgerna och den kändes helt rätt nu i kommande påsktider.


2 kommentarer:

linaliten sa...

Vad härligt att du haft en så bra helg! *lite avundsjuk* ;)
Och mums vad gott det såg ut med en massa skolkritor, asken var jättefin den med förstås! :) *kram*

Karin Wiktorsson sa...

haha och jag som fick hålla för näsan när jag hällde upp dem... AVSKYR skolkritor!!!