måndag, mars 16, 2009

Stort projekt tillfälligt färdigt!

Nu i kväll har jag äntligen kunnat avsluta mitt projekt tillfälligt och kan nu presentera det!

Linda skickade mig en länk där en kille vid namn Daniel gjort en färgkarta till sina distresser och jag tyckte att det kunde ju vara en rolig grejj att ha till mina PROmarkers. Nackdelen är att det finns många fler PROmarkers än vad det finns distresser. Projektet blev MYCKET större än vad jag hade tänkt mig från början... Men nu är det klart och jag är mycket nöjd!!!
Material finns klart för att fylla ut de blanka sidorna allt eftersom jag köper nya pennor.












2 kommentarer:

linaliten sa...

Vad snyggt det blev & vilket jobb du lagt ner! :) *kram*

Fröken paj sa...

Så snyggt! Vilken fin blogg du har, ska fortsätta att kika runt.
Hälsningar Fröken paj