fredag, september 18, 2009

Äntligen ett inlägg... :)

Har småjobbat på ett projekt hela veckan och idag kände jag äntligen att jag var klar, jag var nöjd med resultatet!
Det hel började med att T fick en chokladask från ett mycket exklusivt företag i södra europa...
Pappren kommer från Septembers månadspaket, Scrapbook nook, USA, Stämpeln är Magnolia, Fjärilsrubon från ett set jag beställde från Panduro och bling från Kaiser

Stängt

Sett uppifrån

Draglucka öpnnas uppåt

3 stycken lådor

Min alldeles egna smyckesförvaring

Skummet fom håller ringar och örhängen är sådant man får med när man beställer lite dyrare brads, passade perfekt och behövde inte ens skäras till

Närbild på dekoratiner, lock







4 kommentarer:

Lillnettan sa...

Tjusigt! :-D

Annica H sa...

Wow va snyggt! Vilket jobb! :)
//Annica H

Karolina/karehed sa...

Snyggt! Gillar blommhavet på toppen :)
Kram Karolina

Karin Wiktorsson sa...

Tack alla!!!