onsdag, september 09, 2009

Nestabilities

Satt och funderade på vad jag skulle hitta på och slösurfade en kväll när det plötsligt plingade till i inkorgen och jag ade fått mail från USA. Ett mail som innebar tokbilliga nestabilities som jag bara var TVUNGEN att köpa. Inte mindre än 7 olika förpackningar hamnade i kundvagnen och debiterades senare på mitt (läs. Tobias) kreditkort.
Men det är ju lite tråkigt att fara och dra runt på en massa plastförpackningar så jag kom på att jag skulle plocka fram BIA:n. Hittade den högst upp på bokhyllan, inplastad och fin. Höll tyvärr på att få en smärre dammchock när jag plockade ner den, men vad 17, det var ju invigning!
Hade dessutom dessa papper som jag köpte på Brunkullan under en minimara men inte visste vad ja skulle göra med. De var fina men svåra då jag inte gillar stormönstrat. Men till boken passar de ju perfekt!



På sidorna har jag fäst magnettape i ett kors för att hålla diesen på plats.

Ett ännu så länge tomt uppslag som inom en vecka kommer vara fyllt med fina former!


3 kommentarer:

Ylwa sa...

MEN så smart!! Tack för tipset =)
//Y

Karolina/karehed sa...

Kul att få komma till en ny blogg och insupa ny inspiration! :-)

BellaMio sa...

Jättefint!! Jag har gjort en liknande bok jag oxå... Är ju mycket roligare än de trista förpackningarna :)

Nu ska jag kolla runt lite här inne hos dig!